Støt julebelysningen

skjern23.jpg

Julebelysningen i Skjern og Tarm er en prioritering som Skjern- og Tarm Handelsforening vægter højt.

Julebelysningen skaber liv, stemning og hygge, og trækker områdets borgere og turister til byerne.

Julebelysningen mener vi hører sig til, og viser at vi fælles støtter op om byerne.

Det er en omkostningstung post for begge handelsforeninger selv at løfte selv. Derfor søger vi hvert år lokale virksomheder om støtte til projekt julebelysning, hvilket mange bakker op om.

Dette har bl.a. gjort det muligt at højne niveauet år for år, med flere lys og nye energi sparende led-lys.

Virksomhedernes og jeres bidrag har gennem årene gjort det muligt af få julelys i Skjern og Tarm – dette håber vi I fortsat vil støtte op om - TAK.

Ønsker du at støtte Skjern eller Tarm julebelysning, kan du sende et økonomiske bidrag efter eget valg til et af nedenstående numre:

*Ønskes en faktura til indbetaling, kontakt bychef.skjern.tarm@gmail.com

Vi håber på jeres velvilje.

skjern støt2.jpg (2)

Køb gavekort

Ét gavekort der kan benyttes i Skjern og Tarm.
Mange muligheder for modtageren med +60 indløsningsmuligheder.

Gavekortet udstedes hos:

SPORT 24 - Bredgade 66 - Skjern